dissabte, 2 de març del 2013

Pau Alabajos

PAU ALABAJOS

i tant se val si el meu trajecte es fa arriscat: jo seguiré endavant.




Nom del tema: La Clau
Autor de la lletra: Pau Alabajos
Autor de la música: Pau Alabajos
Nom del disc: Futur en venda
Any de gravació i discogràfica: 
Any de gravació: 2004
I la discogràfica: Cambra Records


FOTO


VIDEO


LLETRA

Busque una resposta
en els murs de la ciutat
en les portes dels lavabos
dels cafès de vora mar
en anuncis per paraules
en els versos d'Estellés
en les mans de les persones
que estan esperant el tren

La clau és creure en l'esperança
que ens fa seguir en peu
i esborrar la por que esclata
en la teua veu
en la teua veu
i tant se val si el meu trajecte
es fa arriscat: jo seguiré endavant

Busque una resposta
en el fons del pensament
en els cràters de la lluna
en els llibres de Fuster
en les estacions del metro
en el vol d'aquell colom
en els cossos de les dones
amb qui mai no he fet l'amor

La clau és creure en l'esperança
que ens fa seguir en peu
i esborrar la por que esclata
en la teua veu
en la teua veu
i tant se val si el meu trajecte
es fa arriscat: jo seguiré endavant.


ANÀLISIS MUSICAL

La canço esta acompanyada per una guitarra.
La lletra esta composta per 4 estrofes de 8 versos cada una. La primera i la tercera estrofa son molt paregudes i la segona i la cuarta son igual i son la tornada

BIBLIOGRAFIA

http://www.viasona.cat/grup/pau-alabajos/futur-en-venda/la-clau
http://www.youtube.com/watch?v=sEA4ZPMOkTs


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada